Sunny studio - nosečnice bodite aktivne!

Drage nosečnice!

Dokazano je, da zmerna telesna aktivnost med nosečnostjo ugodno vpliva na psihofizično stanje nosečnice, saj preprečuje in zmanjšuje nevšečnosti, ki nastanejo v tem obdobju. Čvrste mišice bodo lažje kljubovale spremembam telesa ter skrbele za našo lepo držo in posledično preprečile morebitne bolečine povezane s tem. Pomembno je, da nadaljujemo oziroma vzdržujemo našo telesno pripravljenost tudi med nosečnostjo, seveda brez pretiravanja. Telesna pripravljenost vpliva na zmanjšanje utrujenosti, sama vadba pa nas napolni s potrebno energijo.  Z vadbo se pripravljamo tudi na aktivno vlogo pri porodu ter hitrejšo pridobitev telesne pripravljenosti v poporodnem obdobju.

Za vas bomo vsak mesec izbrali kakšno vajo, ki jo lahko izvajate same.  Za začetek je potrebno, da je telo podprto od znotraj. Za to skrbijo med drugim tudi mišice medeničnega dna. In to bo naša prva naloga. Trening mišic medeničnega dna lahko izvajamo v različnih položajih, mi bomo začele s sedečim:

  • Počasni stiski mišic medeničnega dna:

Sedimo na stolu s stopali na tleh in nogami približno v širini medenice. Poskrbimo, da je naša drža pravilna in pokončna. Pazimo tudi, da nam brada ne uhaja naprej.

Stisnemo mišice medeničnega dna in jih povlečemo navzgor. V čim višjem položaju zadržimo do 8 sekund. Nato mišice medeničnega dna spustimo in sprostimo in si vzamemo nekaj sekund počitka. Če ne moremo zadržati stiska 8 sekund, ga zadržimo seveda manj. Saj veste kaj pravi pregovor: vaja dela mojstra J

Vajo ponovimo petkrat zapored.

  • Hitri stiski mišic medeničnega dna:

Smo v enakem sedečem položaju kot zgoraj. Mišice medeničnega dna aktiviramo in dvignemo čim višje. V zgornjem položaju mišice trikrat ali štirikrat hitro stisnemo. Nato jih kontrolirano popustimo in sprostimo. Med vadbo ne pozabimo na dihanje: dihamo normalni brez zadrževanja.

Vajo ponovimo petkrat zapored.

sunny

Seveda pa je bolj zabavno vaditi v družbi in si s kakšno bodočo mamico izmenjati mnenja, izkušnje, morebitne strahove v zvezi s porodom… Zato vas vabimo v svojo družbo v ponedeljek in sredo ob 18:30 ter torek in četrtek ob 10:00.

 

Sunny vadba v nosečnosti

Vadba za nosečnice je program, ki je namenjen bodočim mamicam, ki želijo aktivno preživeti nosečnost in si jo s tem še polepšati. Vadba je prilagojena potrebam nosečnic, vodijo pa jo posebej strokovno usposobljeni inštruktorji. Sestavljena je iz uvodnega dela (ogrevanje in dinamično raztezanje), aerobnega dela (20 do 30 min), specifičnega dela za lokalno mišično vzdržljivost, stabilizacijo hrbtenice in medenice ter zaključnega dela (raztezanje, sproščanje).

Pred pričetkom vadbe se obvezno posvetujte z vašim ginekologom. 

 

Vse to in še več v Sunny Studio!